#DinarsTendencia amb Ada Colau


#DinarsTendencia amb Ada Colau Portaveu de Guanyem Barcelona Dilluns, 16 de febrer a les 14.00 h.  Restaurant El Principal (Provença, 286-288)

El proper 16 de febrer tindrem l’oportunitat de dinar amb Ada Colau, portaveu de Guanyem Barcelona, que ens parlarà sobre la movilització ciutadana i la influència dels mitjans de comunicació. Ada Colau Nascuda a Barcelona, Ada Colau és activista social i investigadora del dret de l’habitatge. Paral·lelament treballa a l'Observatori de Drets Econòmics, Socials i Culturals (DESC) de Barcelona. És coautora dels llibres "Vidas Hipotecadas" (2012) i "Sí se puede!" (2013). Amb una llarga experiència en temes de vivendes i justícia social, Ada ha estat una de les fundadores i portaveu durant 5 anys de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca, tasca per la qual ha estat premiada en diverses ocasions. Inscripcions Preu tiquet dinar: 30 euros Per formalitzar la inscripció és necessari omplir el següent formulari i fer transferència bancària a: ES42-0081-0193-8100-0119-0020. Places limitades. Rigorós ordre d’inscripció.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies